ŻYCIE

Dziś Trwa Wojna.

  • Wojna Informacyjna.
  • „W tej wojnie nie macha się szabelką”.

  • Istnieją Reguły Prowadzenia Wojny Informacyjnej.

  • Natomiast bronią w tej wojnie jest…

  • Zdrowo Myślenie.

  • Pytanie:

  • „W czym Nasi Przodkowie popełnili błąd, pisząc Wedy?”.

  • Jeśli Oni w niczym się nie pomylili, to znaczy, że pierwsze oraz trzecie kryterium poznania prawdy…

  • nie mają znaczenia, tak jak zdrowo myślenie jako sposób omijania błędów w osobistym doświadczeniu…

  • a zdanie kompetentnego człowieka jest zarozumialstwem.

  • Oprócz tego zdanie kompetentnych ludzi i ich osobiste doświadczenia…

  • mogą być rozmaite, a Przodków dogmatyczne”.

  • Odpowiedź: – Aleksiej Trexlebov.

  • „Widać ktoś nieprawidłowo zrozumiał moje wykłady”…

  • lub też nieprawidłowo zrozumiał Kaszuny.

  • Dlatego, że Zdanie Naszych Przodków to nic innego jak…

  • „Zwrócenie Się w Ich Stronę” i Wykorzystanie Ich Doświadczenia…

  • a nie Zarozumialstwa, a doświadczenie może być dogmatyczne?

  • Jeżeli doświadczenie można nazwać „dogmatem”, to wtedy jest ono dobre.

  • Co jest złego w korzystaniu z doświadczenia Przodków?

  • Jeżeli ktoś „wiesza na tym jakieś etykiety”, to znaczy, że on tego nie rozumie.

  • Niezbędne jest korzystanie z Doświadczenia Przodków z pomocą Wed.

  • To najprostszy sposób, w jaki człowiek może korzystać z tego doświadczenia.

  • I my powinniśmy go wykorzystać.

  • My powinniśmy wykorzystywać Doświadczenie Przodków, a nie ich Opinie.

  • Współcześni tłumacze Wed mogą popełnić błąd w tłumaczeniu i coś nieprawidłowo przetłumaczyć.

  • Wedy to tylko jeden z kanałów posługiwania się Doświadczeniem Przodków.

  • A Zdrowo Myślenie mówi, że Pierwsze Kryterium to Zdanie Kompetentnego Człowieka.

  • A kompetentny człowiek to nie jest ten, który nazywa siebie kompetentnym człowiekiem.

  • Lecz ten który Rzeczywiście Jest Doświadczony – Należy Wykorzystać Doświadczenie tego człowieka.

  • A nie to co on sobie tam mówi: – „Ja posiadam dyplomy i jestem kompetentny” – Nie.

  • Jeżeli on rzeczywiście posiada doświadczenie (są ludzie bogaci w teorie i są ludzie wytrenowani).

  • Jeżeli on jest wytrenowany, jeżeli on posiada Realne Doświadczenie.

  • To dlaczego tym doświadczeniem się nie posłużyć? – Od Żyjącego Człowieka.

  • A Doświadczenie Przodków może być zapisane choćby w „Kronikach Akaszy” – w sferze astralnej.

  • Nieważne w jaki sposób dotrzemy do Doświadczenia Przodków, ważne żebyśmy posługiwali się Ich Doświadczeniem – My Powinniśmy Opierać się na Doświadczeniu, a nie na Zarozumialstwie.

  • Czym jest duchowość?

  • Trzeba wyjaśnić: Czym jest Duch, a czym jest Materia.

  • Duch nie podlega Czasoprzestrzeni – dlatego też jest Duchem.

  • A Materia podlega – nasz umysł, rozum i intelekt jest materialny – Prawda?

  • Dziś jest, a jutro go nie będzie – A Duch zawsze będzie.

  • Dlatego duch jest pierwotny.

  • On „wykorzystuje” swój umysł, rozum i intelekt jako instrument poznania świata.

  • To wspaniały instrument na określonym etapie ewolucji – ale nigdy na odwrót.

  • Tzn. „Trzeba znów zacząć od początku” – rozważmy kwestię…

  • „Kim Jestem?” – u „źródła”.

  • „W czym tkwi Sens Życia?”.

  • JA przecież „jestem” duchem, a nie materią – JA istnieję poza czasem i przestrzenią – Moje JA.

  • A dlaczego JA, taki świetlany, czysty, dobry tutaj przyszedłem do tego świata?

  • A po co mi to wszystko? – Można w taki sposób pytanie sformułować? – Prawda? – Tak.

  • Myślę, że wszyscy jesteście w temacie, wszyscy to rozumiecie, dlatego tak mówię.


-Człowiek człowiekiem – A czym jest moje JA?

  • Pod czyim kierownictwem oraz według czyjej woli ciało wypowiada te słowa?
  • Wedy mówią, że JA, to ŻIWATMA – tj. Żywa Atomowa Cząsteczka.

  • Ona nigdy się nie rodziła, nigdy nie umierała.

  • Ona jest Wieczna, Pierwotna i Błogosławiona.

  • Ona nie umiera, kiedy umiera ciało.

  • Jeśli mówić współczesnymi terminami, to ŻIWATMA znajduje się poza czasem oraz poza przestrzenią.

  • Dlatego jest Duchowna, a nie Materialna.

  • To właśnie jest Nasze JA.

  • W Wedach bardzo dobrze opisane jest, jak ŻIWATMA przychodzi do tego Materialnego Świata.

  • Kiedy ŻIWATMA postanawia według swojej woli rozpocząć ewolucję w Świecie Jawnym – Materialnym Świecie.

  • Razem z innymi ŻIWATMAMI ona tworzy czasoprzestrzeń.

  • „Wzajemne relacje” dwóch ŻIWATM tworzą czasoprzestrzeń.

  • Między nimi pojawia się lider.

  • Takim sposobem podporządkowuje się druga Żiwatma, trzecia, czwarta, piąta…

  • Lider „buduje” wokół siebie przestrzeń i zaczyna tworzyć pierwszą elementarną cząsteczkę.

  • Tak też pojawia się pierwsze jądro atomowe, które składa się z „wielu” ŻIWATM.

  • I lider, który kieruje tą przestrzenią nazywa się ŻIWA.

  • Poszczególne ŻIWATMY również na swoim poziomie ją kontrolują, ale „głową” jest ŻIWA – Dający Życie.

  • W Wedach napisane jest, że Najbardziej Doskonały w Królestwie Minerałów jest Kryształ Diamentu.

  • Diament posiada perfekcyjną strukturę molekularną, harmoniczną, uporządkowaną.

  • Kryształ w sprzyjających warunkach może wzrastać…

  • tzn. on może stać się „żywą jednostką” – (coś w tym stylu).

  • Dzięki nazbieranemu doświadczeniu w Królestwie Mineralnym.

  • ŻIWATMA ma możliwość „przejść” do kolejnego Królestwa – Roślinnego.

  • Ona na początku tworzy prymitywne formy.

  • Uczy się dzielić, rozmnażać i coraz lepiej uporządkowywać przestrzeń wokół siebie.

  • Takim sposobem każda ŻIWATMA potrafi „zbudować” dowolną roślinę, która istnieje na tej planecie.

  • W Wedach napisane jest, że najdoskonalsza w Królestwie Roślin jest Orchidea.

  • Orchidea to perfekcyjna roślina – najszlachetniejsza, najpiękniejsza, zharmonizowana.

  • Współcześni botanicy również zgadzają się z wnioskami Naszych Przodków.

  • Dzięki doświadczeniu zdobytym w Królestwie Roślin, ŻIWATMA ma możliwość „przejść” do kolejnego Królestwa – Zwierząt.

  • Na początku tworzy ona proste organizmy żywe – prymitywne.

  • Następnie tworzy coraz bardziej złożone formy.

  • Wedy konkretnie podają ile form życia ŻIWATMA przechodzi w Królestwie tak Roślin, jak i Zwierząt.

  • Na przykład w Królestwie Zwierząt jest to Osiem Milionów Form Życia, które przechodzi ŻIWATMA na tej planecie.

  • Każdy z nas tak jakby „budował” ciała wszystkich istot, które występują na tej planecie.

  • My posiadamy doświadczenie „budowania” takich ciał.

  • Przechodząc doświadczenia w Królestwie Zwierząt…

  • prędzej czy później ŻIWATMA „wyraża chęć” Nauki w Królestwie Ludzi.

  • „Wiedzcie, ludzie Rodów Rasy Wielkiej, że…

  • powinniście z miłością i dobrocią odnosić się do całego życia…

  • stworzonego na Midgard-Ziemi” – Przykazanie Dażdboga.

  • Życie na Ziemi to zorganizowany system…

  • składający się z ogromnej liczby prostszych systemów, części i elementów.

  • To „ziemskie życie” jest z kolei częścią bardziej złożonego – Słonecznego, Galaktycznego Systemu oraz Kolejnych.

  • Ale w tej „Kosmicznej Grze” – jesteśmy „związani” pierwotną ideą…

  • „Wielkiego Poety” – Twórcy Gry.

  • Dlatego też, nasze życie jest przejawem „twórczego poety”…

  • i we wszystkich jego aspektach widać Boski Zamysł.

  • Każda ŻIWATMA to twórca, mający swoją wolę.

  • Tak indywidualność tworzy na fundamencie swojego własnego doświadczenia.

  • Prędzej, czy później każdy z nas weźmie pełną odpowiedzialność za swoje działania.

  • Trzeba przejść „długą drogę”, aby „móc powiedzieć o całym stworzeniu” – To Jestem JA.

  • To tylko etap doskonalenia.

  • Zgodnie z Wedami: – „JA – to ŻIWATMA”.

  • Samowystarczalna Duchowa Cząsteczka…

  • która wychodzi poza wszystkie przedziały Materialnego Wszechświata.

  • Ona posiada Wolę Podejmowania Decyzji.

  • Tak jak pozostałe „JA” – ŻIWATMA podobna jest do Wszechmogącego.

  • Różnica tkwi jedynie w „Potędze”.

  • Skoro ŻIWATMA jest niematerialna, dlatego potrzebuje ona materialnego „pośrednika”…

  • aby z jego pomocą mogła rozwijać się w materialnym świecie.

  • Takim „pośrednikiem” jest jakiekolwiek materialne ciało…

  • dzięki któremu ŻIWATMA może porządkować „swoje własne Idaho”.

  • Ona, albo „buduje” ciało sama, albo wchodzi we wzajemne relacje z już „wybudowanymi”.

  • Takim sposobem powstaje symbioza – współpraca między jej podmiotami.

  • Ta więź utrzymuje się do tej pory…

  • póki nie skończą się możliwości „zdobycia jakiegoś doświadczenia”.

  • Oprócz Jawnych – Materialnych, istnieją jeszcze Inne Ciała.

  • Lecz my jesteśmy ograniczeni rozumowaniem, że…

  • wybór ciała zależy od poziomu ewolucyjnego rozwoju ŻIWATMY i jej „własnej tożsamości”.

  • Nasi Przodkowie mówili, że sens tego życia polega na tym, że…

  • „ŻIWA przychodzi do tego świata jako Indywidualność…

  • tj. Ona jest Indywidualną Samopromieniującą Cząsteczką Wszechmogącego…

  • To na końcu ewolucyjnej drogi, Ona może stać się Licznością” – (Osobowością Złożoną).

  • Powiedzmy tak: – „Ja mam swoje indywidualne doświadczenie…

  • to co wiem Ja, oprócz mnie, nikt z pozostałych ludzi tego nie wie”.

  • Lecz my jesteśmy nierozłącznymi cząsteczkami Roda.

  • I dlatego, o czym wiem Ja, o tym również wie Mój Ród.

  • Tak samo Ród, wie o wszystkim, co wie, każdy człowiek należący do tego Rodu.

  • Dlatego Ród jest Licznością, a Ja Indywidualnością.

  • Aby osiągnąć cechy Liczności, Ja jako ŻIWATMA wkraczając na drogę ewolucji…

  • zaczynam „zbierać” wokół siebie takie same ŻIWATMY jak Ja Sam.

  • Kiedy Indywidualne JA, tj. ŻIWATMA zbierając doświadczenie w różnych Ciałach i Królestwach…

  • dosięga możliwości etycznego posługiwania się „zgromadzonym doświadczeniem” wszystkich pozostałych JA.

  • Ona podobnie do Wszechmogącego…

  • daje im wszystkie swoje osiągnięcia i wolę podejmowania własnych decyzji.

  • Nazywa się to „Stanem Pełnej Władzy”.

  • W tym momencie „Rodzi się Nowy Wszechświat”.

  • „Niegdyś, kiedy jeszcze, nie istniał czas…

  • nie było Światów i Rzeczywistości, nas, ludzi, postrzegania;

  • Był nie wcielający się, jeden tylko Wielki RA-M-XA.

  • On przejawił się w Nowej Rzeczywistości…

  • I aby dostrzec tę Nową Bezgraniczną Nieskończoność Oświetlił Ją Wielkim Światłem Radości.

  • I wtedy pojawiła się Nowa Nieskończona Wieczność…

  • i narodziła się Nowa Rzeczywistość…

  • i pojawiła się nieskończona liczba jej przejawów.

  • Tak pojawiło się to, co my, ludzie jako przestrzeń Światów Jawi, Nawi i Prawi postrzegamy – Księga Światła (Słowiano Aryjskie Wedy).

  • W komentarzach Wielki RA-M-XA opisany jest jako:

  • Pierwotna, jedyna nie poznana istota…

  • promieniująca życiodajnym światłem radości i głównym ogniem tworzącym wszechświat – Inglią.

  • Z którego to pojawiły się wszystkie istniejące Wszechświaty…

  • a także zamieszkałe światy i realności.

  • Skrót RA-M-XA, w uproszczony sposób można odczytać z pomocą trzech Run.

  • Dzięki temu otrzymujemy: „Oświetlająca Światy Twórcza Siła”.

  • RA-M-XA to nie imię…

  • w tym obrazie ukryte są zarówno jakość jak i sam proces – oraz ich rezultat równocześnie.

  • Staroruskie wyrażenie: – „Pojąć na trzy” ma w swojej osnowie obraz – „budować”.

  • „Budować Jedność” – to „triglav” – główny algorytm na którym zbudowany jest świat.

  • Weźmy na odwrót – XA postawmy przed RA – Co otrzymamy?

  • XRAM – „Pozytywny Strumień Świetlanej Radości Wszechświata”.

  • Można było usłyszeć w latach 90-tych takie pojęcie: – „Droga do Chramu”.

  • Oznacza, to „Drogę do Starodawnej Wiedzy”.

  • Prawidłowa Dawna Wiedza niesie ze sobą Prawdziwy Przekaz.

  • A w związku z tym Prawidłowe Życie i Długie, Szczęśliwe Życie.

  • Słowianie Wiedzieli i Znali „Sekrety Prawidłowego Życia” i dlatego żyli nie tylko kilka „Kręgów”.

  • „Krąg Życia” według Słowian to 144 lata.

  • Żyć kilka „Kręgów” – wyobraźcie sobie ile to można żyć – kilkaset lat.

  • Bez Tej Nauki do żadnego „Chramu”, nigdy człowiek nie dotrze.

  • To takie bezmyślne…

  • bezcelowe chodzenie po okręgu, który donikąd nie prowadzi.

  • Nasza Wiara nie jest Jednobóstwem, ani Wielobóstwem.

  • Rod – Wszechmogący Jest Jeden, lecz „Przejawia się pod Wieloma Postaciami”.

  • W tym tkwi zarówno problem jak i rozwiązanie – równocześnie.

  • Jeśli Zjednoczymy się Swoim Sercem i Swoim Rozumem z Rodem Wszechmogącym.

  • Na osnowie wypełniania swoich przydzielonych obowiązków.

  • Na osnowie „wypełniania długu” przed Rodem.

  • Wtedy staniemy na tym samym poziomie postrzegania…

  • gdzie każdy będzie dokładnie wiedział co ma robić każdego dnia, każdej godziny i każdej minuty.

  • Zwierzęta zawsze czegoś mogą się nauczyć…

  • lecz jeśli w Królestwie Zwierząt przeżycie opiera się na osnowie „odruchów”…

  • to JA człowieka włada wolą.

  • To jest „Bóg” przejawiający się w ciele Świata Zwierzęcego.

  • Wtedy On już zna prawa panujące w Królestwie Minerałów, Roślin i Zwierząt.

  • Ma teraz możliwość kontrolować wszystkie ciała, lecz nie tylko.

  • On poznał bardziej…


  • -Zdrowo Myślenie mówi mi o tym, że Ja powinienem troszczyć się o swoje ciało.

    • Ja jestem za nie odpowiedzialny i powinienem je rozwijać – doprowadzić do doskonałości.
  • A to dlatego, że moje ciało składa się z takich samych żiwatm jak Ja – Prawda?

  • Ja zebrałem swoją „drużynę” i dałem im słowo, że ich doprowadzę do doskonałości.

  • Jeśli człowiek wykorzystuje swoje ciało do egoistycznych celów.

  • To moi poddani odmawiają „dalszej współpracy”.

  • Lecz jeśli Ja odnoszę się do Nich jak Monarcha, Car-Ojcie – Dbam o każde swoje „JA”…

  • tj. o każdą żiwatmę, swojego ciała.

  • To wtedy „Oni” mi pomagają ewolucyjnie się rozwijać.

  • To dopiero jest fizyczny rozwój…

  • Należy po prostu nawiązać ze swoimi żiwatmami dobre relacje.

  • W tym tkwi sens fizycznego rozwoju – Prawda?

  • Duch i Fizyczność są w taki sposób powiązane – lecz Duch, tak czy siak dominuje.

  • Bez Ducha nie da rady.

  • Wystarczy, że duch opuści ciało fizyczne i co się z nim stanie? Jak ono się będzie rozwijać?

  • Świadomość „zabieracie” i wszystko.

  • A co dziecko?

  • „Ululacie” go i pozostaje worek z kośćmi – I co, on będzie się rozwijał?

  • JA to ciało rozwijam.

  • Beze mnie ono jest niczym – Ja kieruję tym ciałem.

  • Ja za nie biorę odpowiedzialność.

  • Kiedy ja swoją świadomość przenoszę w inne ciało, to wtedy puufff… i „worek ze skóry” leży.

  • I nie może rozwijać się beze mnie.

  • A jeśli jeszcze ze sobą zabiorę Ciało Żagie, jako „odzież”, ono przez to szybciej się rozłoży w rezultacie entropii – bez mojego JA – bez mojej „pomocy”.

  • Od razu – i po wszystkim.

  • Jest to Efirne Ciało, naukowcy nazywają je Aurą – jest takie ciało.

  • To taki „kokon” energetyczny wokół człowieka.

  • Fotografia kirlianowska – pokazuje tylko część tego ciała.

  • „JA to duch?” Tak – To Duch.

  • „Duch odchodzi i zostawia te pozostałe ciała?”.

  • On może ze sobą zabierać tak ciała i „powłoki” – jako „instrument”.

  • My przecież doskonaliliśmy te ciała i „powłoki” w „Mineralnym Królestwie – w Roślinnym, Zwierzęcym”.

  • My posługujemy się nimi jak „instrumentami”.

  • „Czyli po śmierci można zabrać je ze sobą?”.

  • Nie można, lecz trzeba i nawet fizyczne ciało należy ze sobą zabrać.

  • Wcześniej istniała „transformacja”.

  • Nasi Przodkowie żyli po kilka tysięcy lat i wciągu jednego wcielenia dosięgali doskonałości…

  • i swoje ciała stąd zabierali – Wszystkie Żiwatmy Zabierali Ze Sobą.

  • To jest transformacja – Nasi Przodkowie Wszyscy tak Odchodzili.

  • „Budzisz Kundalini i to ciało odchodzi w jego mistycznym ogniu”.

  • O, tak się to robi: – „Wystarczy ruszyć w dobrym kierunku”… – Słowiańskim.

  • Wiecej: http://www.eioba.pl/a/3y4s/zycie#ixzz2TIAjtuXAwoda_1

    Skomentuj

