Obowiązki

Obrazek

Nie ma innej drogi, nie ma innej drogi, nie ma innej drogi, osiągnięcia duchowej doskonałości niż wypełnianie swoich właściwych powinności, odpowiednich dla twojego poziomu duchowego rozwoju” – jeśli masz rodzinę, to wypełniaj obowiązki wobec rodziny itd.

„O wiele ważniejsze jest wypełnianie swoich obowiązków, choćby źle – niż cudzych perfekcyjnie”

Obowiązkihttp://www.youtube.com/watch?v=XHjy2C1S9OY&feature=plcp

– To bardzo ważne, aby współpracować, ponieważ to wszystko wokół to Żiwatmy – takie same jak my.
– Jeśli ich ewolucja przyśpiesza jeśli one nam służą, to one są zadowolone, że mogą nam służyć.

– Trzeba być po prostu wdzięcznym i…
– pomagać im w ewolucji, to wtedy one wiernie będą służyć.
– I duchy służebne i Bogowie są zadowoleni.
– Bogowie przyśpieszają swoją ewolucję wypełniając swoje obowiązki.
– Pamiętacie: – „O wiele ważniejsze wypełnić swój dług samodzielnie…”.
– Dlatego jeśli Oni wypełniają swoje obowiązki…
Na przykład Oni są odpowiedzialni za naszą ewolucję – Prawda?
– Jeśli my mówimy: – „A my jesteśmy gotowi przyjąć Waszą pomoc, aby przyśpieszyć naszą ewolucję”…
– to wtedy Ich ewolucja przyśpiesza
– Prawda?
– I Oni są zadowoleni, że mogą nam pomagać.
– To są relacje wzajemne, tak jak różne organy – jeden drugiemu pomaga…
– I dlatego my musimy stanąć na prawidłowej pozycji względem całego stworzenia.
– Jeśli my równocześnie przyjmujemy pomoc, którą okazują nam inni i oni z tego powodu są zadowoleni…
– Tak i my powinniśmy wypełniać swoje obowiązki względem przyrody.
– Wtedy ewolucja idzie pełną parą – to jest prawdziwe życie.
– Większość ludzi dziś nie rozumie swoich korzyści, oni nie rozumieją, że należy umieć i przyjmować…
– oni nawet nie wiedzą, że ta pomoc dla nich już jest w pełnym zakresie.
– To bardzo proste, wszyscy widzicie…
– Na tej planecie żyje mnóstwo istot – od prostych, aż do złożonych…
– I wszystkie te istoty – wszystkie mają zabezpieczone, po pierwsze…
– Środowisko przyrodnicze w którym mogą żyć…
– pożywienie – wszystkie mają zapewnione, możliwość rozmnożenia.
– Jawnie widać, że ktoś się o to troszczy – Fakt?
– Jakich jeszcze potrzeba dowodów?
– Popatrzcie na kwiaty polne, nikt ich nie sieje, nie kosi – Kto się nimi opiekuje?
– Popatrzcie na ptaki – wszystko mają zapewnione.
– Wszystkie żywe istoty mają wszystko zapewnione, popatrzcie na świat – A wy co, nie należycie do przyrody?
– Czyli o wszystkich „ktoś” się troszczy, a o was nie?
– A wy przyjmujcie to po prostu i będziecie mieli wszystkiego pod dostatkiem.
– I środowisko do przeżycia, i pożywienie i możliwości rozmnożenia – wszystko.
– O co się nam tu martwić…
– To rzeczywiście funkcjonuje.
– To nie są jakieś bajki.
– Jeśli my przyjmujemy służbę wszystkich istot i…
– równocześnie służymy im – to my dostajemy wszystko.
– Nie trzeba się o coś martwić, wszystko dostaniemy.
– Mi tatko zawsze tak mówił: – „Synu, będzie dzień, będzie jedzenie”…
– nie trzeba się tym zadręczać – wszystko będzie.
– Nie mówię o tym, żeby „założyć ręce” – próżnować…
Ja powinienem swoje obowiązki wypełniać na 100% w stosunki do „większej całości” i wtedy będę miał wszystko.
– I tak jest w rzeczywistości – cała przyroda wam to udowadnia i…
– ja swoim życiowym przykładem pokazuję, że tak rzeczywiście jest.
– Ja na przykład nie myślę czym mam się zajmować…
– Ja wiem, że powinienem wypełniać swoje przypisane obowiązki.
– Jeśli ja z pomocą Zdrowo Myślenia – z pomocą sukcesu nie dopuszczam błędów – to u mnie wszystko jest.
– Dosłownie – wszystko czego potrzebuje do ewolucji, to mam.
– Ja nie myślę: – „O to, tamto jest mi potrzebne…” – ja w ogóle o tym nie myślę, ale to wszystko mam.
– To co mi jest niezbędne, to to dostaję – ja nawet nad tym nie rozmyślam, a to jest.
– Dlatego, że to wszystko jest kontrolowane przez Naszych Bogów i Przodków.
– Jeśli ja uczciwie, szczerze nie chcę dla swojej korzyści „wykręcić” się z danej sytuacji, lecz…
– szczerze wypełniam swoje obowiązki, to wszystko mi dają.
– Ja jeszcze powinienem prawidłowo to przyjmować – Oni nam wszystko dają, wszystko jest.

– Wszystkie żywe istoty tak żyją – Fakt? – Fakt.
– Tak jest rzeczywiście, tylko należy to czynić prawidłowo.
– Trzeba sobie uświadomić, że to wszystko kontrolowane jest przez Naszych Bogów i Przodków.
– Trzeba umieć korzystać i z ołtarza, i z pomocy duchów domowych(służebnych), oraz znać swoje obowiązki.
– Jeśli ja przejawiam Zdrowo Myślenie, tzn. nie błądzę – czym większy błąd, tym gorzej…
– Lecz jeśli ja „dążę” prosto do Boga…
– Tj. Jeśli moje plany są takie same jak plany Wszechmogącego – to mi się uda na 100% – Prawda?
– Lecz jeśli ja popełniam błędy, to wtedy nic mi się nie uda…
– Ja rozumie, że dla mnie lepiej jest „tak”…
– Inni dumają – „Nie ja chcę o tak, to przyniesie mi korzyści” – „Nie ja chcę o tak, tak będzie lepiej”…
– A ja mówię – „Ja nie mam kwalifikacji, ja nie wiem czego mi tak na prawdę potrzeba”…
– Ja czuję, że „to” w rzeczywistości mój „zadek”, a moja „głowa” ot tam…
– Dla mnie lepiej, żebym korzystał z „tamtej głowy” – to też „moja głowa”, przecież jestem częścią przyrody…
– Bogowie i Przodkowie to „moja głowa” – jakie Oni mają doświadczenie? – Moje indywidualne doświadczenie i Ich doświadczenie? W czym moja wygoda? – Mi wygodniej wykorzystać Ich doświadczenie.
– „No Bogowie i Przodkowie niech was głowa boli, czym mam się teraz w ciągu tych kilku minut zajmować – Ja nie wiem, nie mam takich kwalifikacji – tym bardziej przez dzień, przez dwa – nie mam kwalifikacji – A Wy wiecie”.
– Tj. moja lekcja – i raz wszystko się „wyrównuje” i mam wszystko i wszystko się udaje.
– Jeśli ja zacznę rozmyślać – „A ja chcę, o tym się zajmować” – i zacznę planować – to wszystko się nie uda.
– Jak Nasi Przodkowie mówili: – „Chcesz rozśmieszyć Boga? – Opowiedz mu o swoich planach na jutro”.
– Tak się rzeczywiście dzieje – Wy planujecie jedno, a dostajecie drugie.
– Naszym zadaniem jest po prostu nakierowanie się na „prawidłowy kurs”.
– Wtedy pomyślność będzie we wszystkich sferach życia.
– To takie proste, a ludzie tego nie rozumieją – wszystko „leży na wierzchu”.
– Cała przyroda tak żyje, a ludzie jakoś nie.
– Wszyscy opierają się na zarozumialstwie i narzucają innym swój punkt widzenia.
– Kiedy wszystko „jest podane jak na tacy”.
– Chcesz osiągać sukcesy w życiu – korzystaj z praw – wszystko leży „pod nosem”, nikt tego nie ukrywa… – wsio.
– Ooo – czego w „szkole” warto się nauczyć…

Ktoś powiedział – ”Polak potrafi”
On uwierzył, bo wiarę miał
Ojczyznę i Boga w sercu
A dłonie jak stal
Ktoś pokazał drogę do celu
On poszedł, tak jak stał
Z ojczyzną i Bogiem w sercu
I zdobył, co chciał
Polak potrafi, Polak umie
Polak nie zginie w tłumie
Polak ponarzeka i zaszlocha
Ale jaka by nie była, Polskę kocha.

Ot i wszystko…

Skomentuj

